BBK Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Galerie kunstwan.nl in Tilburg zoekt kunstenaars voor expo "ONDER DE 100"

Ga naar beneden

Galerie kunstwan.nl in Tilburg zoekt kunstenaars voor expo "ONDER DE 100" Empty Galerie kunstwan.nl in Tilburg zoekt kunstenaars voor expo "ONDER DE 100"

Bericht van kunstwan di jun 15, 2010 4:54 pm

Galerie kunstwan.nl in Tilburg zoekt kunstenaars voor de expositie “onder de 100”
Evenals vorig jaar organiseert galerie kunstwan.nl in Tilburg in zijn galerie een expositie “onder de 100” Het plan is om net als vorig jaar klein werk te exposeren van onder de € 100,- waarbij gebruik werd gemaakt van de gehele galeriewanden van 80 m2. De bezoeker kan zijn eigen zoektocht maken en het werk van zijn gading ontdekken en kopen. Wegens het succes van vorig jaar wil ik als galeriehouder proberen dit succes te evenaren of... te overschrijden. Voor de expositie zoek ik kunstenaars die denken dat hun werk hiervoor in aanmerking komt.
LET OP!
* Verkoopprijs tot maximaal € 99.99 excl. Lijst
* incl. Passe-partouts,
* incl. 6% BTW,
* incl.25% gage.
* Formaat passe-partouts 30 x 40 cm.
* De werken moeten zonder lijst ingeleverd worden.
Belangstelling?...... Stuur dan een mail zo snel mogelijk en voor 31 augustus 2010 bericht naar info@kunstwan.nl U Krijgt daarvoor een invulformulier toegestuurd om in te vullen. Reacties worden door mij beoordeeld en geselecteerd per mail. U krijgt van mij, rond 30 september, bericht of u wordt uitgenodigd deel te nemen met maximaal 5 werken. Alle toegelaten werken en de definitieve sluiting van deelname is uiterlijk op maandag 15 oktober. De werken dienen voor 25 oktober in in mijn bezit te zijn.
Kijk op;
http://www.kunstwan.nl/Galerie/evenementen/2009-onder-de-100/2009-onder-de-100.htm
of op www.kunstwan.nl
*link (Foto’s evenementen)
*link (6 dec. 2009 opening expo "Onder de 100")[url][/url][img][/img]

kunstwan

Aantal berichten : 2
Leeftijd : 76
Woonplaats : Tilburg
Registration date : 09-09-08

http://www.kunstwan.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum